Kampanie Google Ads

Sieć reklamowa

Co to jest sieć reklamowa?

Kampanie Google Ads w sieci reklamowej (Google Display Network) to forma reklamy internetowej, która pozwala na wyświetlanie Twoich reklam w różnych miejscach w internecie poza wynikami wyszukiwania Google.

Sieć reklamowa Google obejmuje miliony witryn, aplikacji i filmów wideo, gdzie reklamy mogą być wyświetlane.

Cechy kampanii w sieci reklamowej

Kampanie w sieci reklamowej Google są skutecznym narzędziem do budowania świadomości marki, docierania do szerokiego grona potencjalnych klientów oraz do ponownego angażowania użytkowników, którzy mieli już kontakt z Twoją firmą.

Oto kluczowe elementy kampanii w sieci reklamowej:

Banery graficzne: Mogą mieć różne rozmiary i kształty, wyświetlane w różnych miejscach na stronach internetowych.

Reklamy wideo: Wyświetlane na YouTube oraz w sieci partnerów wideo Google.

Reklamy responsywne: Automatycznie dostosowują swój rozmiar, wygląd i format do dostępnej przestrzeni reklamowej.

Reklamy natywne: Wyglądają jak naturalna część treści witryny, w której są wyświetlane.

Demograficzne: Możliwość kierowania reklam do określonych grup wiekowych, płci, statusu rodzicielskiego, czy dochodu.

Zainteresowania: Reklamy mogą być wyświetlane użytkownikom na podstawie ich zainteresowań, które Google określa na podstawie wcześniejszych działań w internecie.

Tematyka: Reklamy mogą być wyświetlane na stronach o określonej tematyce związanej z Twoim produktem lub usługą.

Remarketing: Możliwość kierowania reklam do użytkowników, którzy już odwiedzili Twoją stronę internetową, przypominając im o Twojej ofercie.

Sieć reklamowa Google obejmuje ogromną liczbę witryn internetowych, aplikacji i filmów wideo, co daje szerokie możliwości dotarcia do potencjalnych klientów na różnych etapach ich podróży zakupowej.

Możesz wybrać, czy chcesz płacić za każde kliknięcie w reklamę (CPC) czy za każde 1000 wyświetleń reklamy (CPM). Wybór zależy od celów kampanii – czy bardziej zależy Ci na zwiększeniu ruchu na stronie, czy na zwiększeniu świadomości marki.

Możesz docierać do użytkowników na całym świecie lub skoncentrować swoje kampanie na określonych regionach, miastach czy nawet dzielnicach.

Twój specjalista google ads

Czy jesteś już gotowy na współpracę ze mną?

+48 575 110 738